بهبود رتبه سایت به صورت تخصصی

تعیین رتبه سایت در گوگل راهنمای تخمین رنکینگ و ارتقا آن فرادرس مجله‌

در این روش حجم تصاویر به مقدار بسیار قابل توجهی کاهش پیدا می کند اما کیفیت کلی تصاویر تقریباً دست نخورده باقی می ماند. پژوهشی دیگر نشان می دهد که 40% از بازدیدکنندگان وب سایت هایی که بارگذاری کامل آن ها بیشتر از 3 الی 5 ثانیه طول بکشد را ترک می کنند. قسمت بدتر ماجرا اینجاست که 80% این افراد برای بار دوم وارد این وب سایت ها نمی شوند. در طرف مقابل، اگر سرعت بارگذاری وب سایت شما مناسب و بالا باشد، بازدیدکنندگان به بازدید از وب سایت شما ادامه می دهند. صفحات محلی باید بهینه‌سازی شوند تا در جستجوی محلی برای کاربران قابل دسترس باشند.

پس سعی کنید در این قسمت از جذاب‌ترین محتوا استفاده کنید تا کاربر برای رسیدن به محتوای مورد نظر جذب سایت شما شود. معیارها برای کلمات کلیدی مختلف متفاوت است، اگر شما نمی توانید محتوا تولید کنید، رقیب شما هم نمی تواند پس شرایط هر دو طرف یکسان است. یکی از بخش‌های جذاب و پرطرفدار سئو که خودم شخصاً به آن علاقه دارم پیدا کردن کلمات کلیدی هدف است. روش دوم استفاده از خدمات سئو توسط یک تیم حرفه‌ای است که به‌صورت تخصصی سایت شما را بهینه‌سازی می‌کنند. وقتی این لینک‌ها رو پیدا کردی، می‌تونی از همون سایت‌ها درخواست لینک کنی یا از استراتژی‌های مشابه استفاده کنی. به این ترتیب، نه تنها لینک‌های ارزشمندی می‌گیری، بلکه می‌فهمی چه نوع محتوایی در صنعتت محبوب‌تره.

استفاده بیش از حد از یک نوع سایت خاص، مانند بلاگ‌ها یا انجمن‌ها، می‌تواند باعث شناسایی سایت به عنوان اسپم توسط گوگل شود. لینک‌هایی که از پست‌های مهمان به دست می‌آید ارزش دارند، اما تاثیر آن‌ها در رتبه‌بندی سایت به اندازه لینک‌های متنی یا لینک‌های دریافتی از رقبا نخواهد بود. سایت‌های مزرعه لینک معمولاً برای ایجاد بک‌لینک‌های بی‌کیفیت ساخته می‌شوند و گوگل این نوع لینک‌ها را بی‌ارزش می‌داند. دامنه‌ای که اعتبار بالایی دارد، به صفحات آن سایت در نتایج جستجو امتیاز بیشتری می‌دهد. وجود لینک‌های شکسته در سایت ممکن است سیگنالی منفی به گوگل ارسال کرده و تأثیر منفی بر رتبه سایت داشته باشد. با توجه به الگوریتم “Mobile First Index” گوگل، سایت‌هایی که به درستی برای موبایل بهینه شده‌اند، رتبه بهتری خواهند داشت.

برای کمک به موتورهای جستجو جهت نمایش سریع‌تر صفحات سایت، ضروری است که از نقشه سایت (Sitemap) استفاده کنید. سایت مپ یک فایل XML است که فهرستی از تمام صفحات قابل مشاهده سایت را در اختیار موتورهای جستجو قرار می‌دهد. اگر به‌درستی تنظیم شده باشد، می‌تواند موجب تسریع در ایندکس شدن صفحات شود، هرچند تاثیر مستقیمی در بهبود سئو ندارد. بروزرسانی و به‌روزرسانی منظم صفحات سایت نقش مهمی در ارتقای رتبه‌بندی دارد. گوگل صفحاتی را که به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند، ترجیح می‌دهد و آن‌ها را در اولویت ایندکس و رتبه‌بندی قرار می‌دهد.

هر چه صفحات ایندکس شده شما بیشتر باشد، به همان مقدار شانس حضور شما در موتورهای جستجو نیز بیشتر می شود. همین مقدار توضیحات می تواند به قدری تأثیرگزار باشد که نظر کاربران را کاملاً به خود جلب کرده و یا آن ها را از وب سایت شما دور کند. در حقیقت توضیحات متا چیزی است که سبب می شود تا کاربران تصمیم بگیرند روی لینک مربوط به آن توضیحات کلیک کنند یا خیر. از نظر متخصصین وب یکی از مهمترین عوامل افزایش نرخ کلیک ، توضیحات متای جذاب می باشند. مسلماً از دست دادن همچنین فرصتی برای هر وب سایتی یک افسوس بزرگ به حساب می آید. چرا که طبق نتایج تحقیقات، بیشتر از 75% مردم حتی به صفحات دوم و بعدی موتورهای جستجو نیز مراجعه نمی کنند.

ضمناً هر از گاهی لینک های خارجی و داخلی خود را بررسی کنید تا از کار نیفتاده باشند. لینک های خراب نه تنها برای کاربران و خوانندگان سایت شما آزاردهنده هستند، بلکه می توانند برای رتبه و جایگاه شما نیز خیلی جدی تهدید آمیز باشند در فرایند بهبود رتبه سایت شما نتیجه عکس داشته باشد. بلاگ ها به شما این امکان را می دهند تا از کلمات کلیدی بیشتری استفاده کنید و با تبدیل شدن به یک منبع اطلاعاتی، کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب کنید. استفاده از آیتم های گوناگون مثل عکس، فیلم، موسیقی و … در وبلاگ ها توصیه می شود. با استفاده از چنین راهکارهایی، می توانید طیف وسیع تری از بازدیدکنندگان را هدف بگیرید و در ضمن باعث افزایش زمان Dwell Time شوید. تمامی این موارد در نهایت منجر به افزایش محبوبیت شما در سطح اینترنت می شود.

با در اختیار داشتن داده‌ها برای پشتیبان‌گیری، می‌توانید توجه خود را روی تلاش‌هایی که بیش‌ترین بازدهی را دارد متمرکز کنید و نسخه دوم را حذف نمایید. باید سعی کرد تا فایل‌های سایت با استفاده از فشرده‌سازی مناسب کاهش حجم پیدا کنند. برای اینکه مطمئن بشی همچین لینک‌هایی نداری، از ابزارهایی مثل Screaming Frog استفاده کن تا لینک‌های HTTP رو پیدا کنی و اونا رو به نسخه HTTPS تغییر بدی. پیشنهاد می‌کنیم از ابزار Site Audit از Semrush استفاده کنی تا مشکلات نقشه سایتت رو پیدا کنی و رفعشون کنی. خوشبختانه، اگه نقشه سایت به‌طور خودکار ساخته نشد، استفاده از ابزارهایی مثل sitemap generator کار رو برات آسون می‌کنه. اما اگه پلتفرم دیگه‌ای داری، حتماً چک کن ببینی که نقشه سایت به صورت اتوماتیک ساخته می‌شه یا نه.

یک وب‌سایت کند می‌تواند نه تنها بازدیدکنندگان را از سایت شما دور کند، بلکه جایگاهتان در نتایج جستجو را نیز پایین بیاورد. ارتقا رتبه سایت مستلزم پرداخت هزینه است؛ اما نتیجه آن رضایت بخش خواهد بود و هزینه هایی که برای ارتقا رتبه سایت در گوگل کرده اید، جبران خواهد شد. این روزها همه کارها با اینترنت انجام می‌شود و کسی برای خرید کردن یا جستجوی معنی لغت سراغ مرجعی جز گوگل نمی‌رود. با وجود اینکه گوگل تنها موتور جستجوگر اینترنتی نیست که می‌تواند پاسخ سوال‌هایتان را به شما بگوید، اولین گزینه شما هم جستجو در گوگل است. فعل «گوگل کردن» به معنی جستجو کردن می‌تواند نشان دهنده این حقیقت باشد که گوگل یک مرجع آگاهی معتبر است؛ بنابراین اهمیت دارد که گوگل شما و کسب و کارتان را بشناسد تا در نتایج جستجوی گوگل، نمایش داده بشوید.

همچنین، استفاده از پاراگراف‌های کوتاه و تقسیم محتوا به بخش‌های مختلف باعث می‌شود که کاربران راحت‌تر اطلاعات را پیدا کنند. شما می‌توانید پکیج جامع سئو گوگل هندز را با قیمت بسیار مناسب از وبسایت آکادمی مای کاستومر تهیه نمایید. الگوریتم گوگل دارای پیچیدگی‌های زیادی است و گوگل هرگز این جزئیات را افشا نمی‌کند. متخصصین سئو فقط در مورد تکنیک‌های عمومی مثل متا تگ، عکس‌ها و غیره اطلاع دارند. اما ممکن است که برخی با عنوان سئو تضمینی با دست‌کاری الگوریتم گوگل کار کنند.

ابزارهایی مثل Screaming Frog و Ahrefs بهت کمک می‌کنن تا لینک‌های شکسته رو پیدا کنی و اونا رو اصلاح یا ریدایرکت کنی. اگه تگ عنوانت تکراری یا ناقص باشه یا اصلاً وجود نداشته باشه، سایتت ممکنه توی نتایج جستجو افت کنه. وقتی این پایه‌ها محکم باشن، سایتت می‌تونه درست کار کنه و موتورهای جستجو هم به‌ راحتی می‌تونن سایتتو بخزن (crawl کنن) و ایندکس کنن. اگه بخوای سئوی خوبی داشته باشی و توی نتایج جستجو دیده بشی، باید مطمئن بشی که زیرساخت سایتت از نظر فنی درست و بهینه‌ست. تصویر زیر، نمونه‌ای از گزارش‌های رایگان تعیین رتبه سایت در گوگل توسط ابزار Small SEO را نشان می‌دهد. برای مثال، می‌توانید تعداد کلیک‌ها، «تعداد نمایش» (Impression) و میانگین جایگاه مطلب در صفحه نتایج جستجوهای گوگل را مشاهده کنید.

طول محتوا باید به‌طور طبیعی و نه به‌صورت مصنوعی افزایش یابد تا محتوا همچنان مفید و خوانا باقی بماند. برای ساخت یک شبکه لینک، باید درباره درخواست بک لینک از دیگر وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها فعال باشید و از قانونی بودن آن‌ها و عدم ایجاد مشکلاتی در الگوریتم، اطمینان حاصل کنید. زیرا اگر گواهینامه امنیتی وبسایتی منقضی شده باشد، در نتایج جستجو نمایش داده نخواهد شد. کلمات کلیدی بلند رقابت کمتری دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید. این کلمات معمولاً شامل جزئیات بیشتری هستند و مخاطبان هدفمندتری را جذب می‌کنند. تحقیقات نشان داده است که صفحات با محتوای طولانی‌تر رتبه بهتری در موتورهای جستجو دارند.

استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین برای گرفتن بک‌لینک و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو به شمار می‌رود. رپورتاژ آگهی اگر به شکلی صحیح و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود تأثیرگذار است و رعایت تمام اصول و معیارهای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب به صرف هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. به همین دلیل، بهتر است برای انتشار رپورتاژ آگهی از پلتفرمی مانند پلتفرم «نشریلا» استفاده کنید که محتوای مناسب رپورتاژ آگهی را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تولید و منتشر می‌کند. نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات نیز به شما کمک می‌کند. مدت زمانی که کاربران در صفحات سایت باقی می‌مانند، تأثیر زیادی بر رتبه‌بندی سایت در نتایج جستجو دارد. گوگل از این شاخص برای ارزیابی مفید بودن و اعتبار محتوای صفحه استفاده می‌کند.

برای رسیدن به رتبه بالا در موتور جستجوگر گوگل، باید از به اندازه کافی ارزشمند بودن محتوای خود اطمینان حاصل کنید. برای تایید میزان ارزش محتوا، باید درباره مخاطبان هدف خود تحقیق کنید و بدانید آن‌ها از این تعامل به دنبال چه چیزی هستند. با تمرکز بر این موارد، می‌توانید وبسایتی داشته باشید که به طور خودکار موجب جذب مخاطبان هدف می‌شود. هدف کاربران را با نگاه کردن به سوالاتی که آن‌ها درباره کلمه کلیدی مورد نظر می‌پرسند، درک کنید و بر اساس آن، کلمات کلیدی بعدی را انتخاب کنید. به عنوان یک کسب و کار اگر قصد افزایش ترافیک وبسایت خود را دارید، باید نحوه بهینه‌سازی نتایج گوگل را بدانید. این تگ در سیستم‌های مدیریت محتوا به صورت یک ویژگی به تصویر اختصاص داده می‌شود.

همچنین، استفاده از پاراگراف‌های کوتاه و بخش‌بندی مطالب باعث می‌شود که کاربران راحت‌تر از اطلاعات موجود در مقاله بهره‌مند شوند. گوگل به محتوای مفید و ارزشمند اهمیت می‌دهد و ترجیح می‌دهد صفحاتی را که اطلاعات جدید و کاربردی ارائه می‌دهند، در نتایج جستجو بالا بیاورد. محتوای باکیفیت باید به‌طور کامل نیازهای مخاطب را برطرف کند و اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی را به او ارائه دهد. با توجه به دانش فنی کارشناسان ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر شما می‌توانید در مدت کوتاهی به لینک اول گوگل برسید. از این رو در بازدید وب‌سایتتان ترافیک ایجاد شده و قطعاً کسب و کار پررونقی خواهید داشت.

توجه داشته باشید که تنها با آموزش سئو اصولی می‌توان رتبه وب سایت‌ها را بهبود بخشید. راه‌های زیادی برای یافتن کلمات کلیدی مناسب حوزی کاری‌تان وجود دارد؛ شما می‌توانید از ابزارهای گوناگون برای بررسی معیارهای سرچ کلمات کلیدی و یافتن ایده‌‌های بیشتر استفاده کنید. بررسی سایت‌های رقبای موفق به شما این امکان را می‌دهد که بهترین استراتژی‌ها را برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو شناسایی کنید. بررسی بک‌لینک‌های رقبا و استراتژی‌های محتوا می‌تواند به شما در ارتقاء رتبه سایت کمک کند. سئو (SEO) یا بهینه‌سازی موتور جستجو، به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که با هدف افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می‌شود. هدف اصلی سئو این است که وب‌سایت‌ها را به گونه‌ای بهینه‌سازی کند تا در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو، در رتبه‌های بالاتری قرار بگیرند.

همچنین می‌توانید عملکرد یک صفحه در حال حاضر را با عملکرد همان صفحه در بازه‌های زمانی دیگر در گذشته مقایسه کنید. بهترین مزیت این ابزار این است که داده‌های آن به طور مستقیم از گوگل دریافت می‌شوند و دقیق‌ترین اطلاعات به شما نمایش داده می‌شوند. در اینجا، بهتر است ابتدا محتوای رقیبان را بررسی کنید تا شاخصی برای سنجش محتوای باکیفیت داشته باشید. اگر مطالب وب‌سایت‌های تمام رقیبان شما بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کلمه داشته باشند و شما مطالبی ۲۰۰ کلمه‌ای بنویسید، به احتمال زیاد در ارتقای رتبه خود در کلمات کلیدی مدنظر موفق نخواهید شد. اگر می‌خواهید در صفحه نتایج گوگل به اولین رتبه دست پیدا کنید، باید محتوایی جامع و مفید تولید کنید. آمارها نشان می‌دهد که محتوای باکیفیت طولانی یا کوتاهی که تمام جزئیات یک موضوع را پوشش می‌دهد، در صفحه نتایج جستجوها بهتر عمل می‌کند.

این کار از رقابت داخلی بین صفحاتت جلوگیری می‌کنه و باعث می‌شه هر صفحه روی یه موضوع خاص تمرکز کنه. استفاده از تمام امکانات ابزار AccuRanker رایگان نیست، اما می‌توان به مدت ۱۴ روز از آن به شکل آزمایشی استفاده کرد. همچنین می‌توان با استفاده از ابزار رایگان تعیین رتبه AccuRanker، فهرست ۱۰ صفحه برتر هر کلمه کلیدی در موقعیت‌های مکانی مختلف را به شکل رایگان مشاهده کرد. تصویر زیر، نمونه‌ای از گزارش‌های تعیین رتبه سایت در ابزار AccuRanker را نشان می‌دهد. برای این کار باید کلمات کلیدی مدنظر خود را در حالت Incognito گوگل جستجو کنید و وب‌سایت‌های برتر را در این موتور جستجو مشاهده کنید. توجه داشته باشید که نتایج جستجوها بر اساس تاریخچه جستجوها و موقعیت مکانی شما شخصی‌سازی می‌شوند.

برای کاربرانی که به دنبال تصاویر مرتبط با جستجوی خود هستند، گوگل تصاویر مرتبط را مستقیماً در نتایج جستجو نمایش خواهد داد. تبادل لینک بی‌رویه می‌تواند منجر به جریمه گوگل شود، زیرا گوگل این کار را به‌عنوان تلاش برای بهبود رتبه به‌طور مصنوعی شناسایی می‌کند. بنابراین دریافت لینک از صفحاتی که به سایت‌های دیگر لینک‌های کمی می‌دهند، برای رتبه‌بندی سایت شما مفیدتر خواهد بود. استفاده از ابزارهای گوگل مانند سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس به شما کمک می‌کند تا اطلاعات دقیق‌تری از وضعیت سایت خود به‌دست آورید و فرآیند ایندکس شدن را تسریع کنید. مشکلات فنی مانند خرابی سرور یا مشکلات دسترسی می‌تواند تاثیر منفی بر رتبه‌بندی سایت‌ها داشته باشد. در صورت بروز خرابی‌های مداوم، احتمال از ایندکس خارج شدن محتوا و عدم دسترسی به صفحات افزایش می‌یابد.

سرت بارگذاری صفحه از معیارهای مهم تعیین رتبه سایت در گوگل است، چراکه در تجربه کاربری تأثیر بسیار زیادی دارد. اگر بارگذاری سایت شما بسیار کُند باشد، طوری که نتوان با آن به راحتی تعامل برقرار کرد، گوگل رتبه آن‌ها را کاهش می‌دهد. این کاهش رتبه به طور ویژه در زمان‌هایی اتفاق می‌افتد که وب‌سایت‌های رقیبان شما سرعت بارگذاری زیادی دارند و محتوایی باکیفیت برای مخاطبان تولید می‌کنند. براساس تحقیقات معتبر سایت “Backlinko”، قرار دادن کلمه کلیدی در تگ عنوان یا همان متا تایتل، یکی از سیگنال‌های کلیدی و موثر در بهینه‌سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو است. استفاده از این کلمه کلیدی در تایتل همچنان می‌تواند تأثیر چشمگیری در رتبه‌بندی صفحات سایت در نتایج جستجوی گوگل داشته باشد.

اول از همه باید یه راهی برای نظارت بر عملکرد SEO سایتت راه بندازی و صفحاتت رو به موتورهای جستجو معرفی کنی. این چک‌لیست شامل ۴۱ نکته مهمه که اگه اونا رو رعایت کنی، می‌تونی رتبه سایتت رو بالا ببری و ترافیک ارگانیکت رو بیشتر کنی. همان‌طور که می‌دانید، استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. این ابزار نیز پلن رایگانی ندارد، اما می‌توانید پیش از خرید بسته‌های مختلف، آن را به مدت ۱۴ روز به شکل رایگان امتحان کنید. Screaming Frog ابزاری قدرتمند برای تحلیل تکنیکی سایت است و به شما کمک می‌کند تا سایت خود را از نظر فنی بهینه کنید.

تصویر زیر، نمونه‌ای از تعیین رتبه سایت در گوگل توسط ابزار Semrush را نمایش می‌دهد. برای بهینه‌سازی مطلب و افزایش نرخ کلیک آن در موتورهای جستجو، باید «عنوان متا و شرح مطلب» (Meta Title and Description) خود را طوری بنویسید که برای خوانندگان جذاب باشد. نکته‌های فهرست زیر می‌تواند در نوشتن توضیحات متا و شرح مطلب به شما کمک کند. گوگل بیش از ۲۰۰ معیار برای تعیین رتبه سایت دارد و از سال ۲۰۰۶ تاکنون، الگوریتم‌های خود را هزاران بار به‌روزرسانی کرده است. ● خدمات پشتیبانی با بروزرسانی محتوا و بهینه‌سازی ساختار سایت، سئوی وب‌سایت را ارتقا می‌دهد. هرچه تعداد کاربران بیشتری نام برند شما را در گوگل جستجو کنند، گوگل این موضوع را به‌عنوان نشانه‌ای از ارزش و اعتبار برند شما در نظر گرفته و رتبه آن را در نتایج جستجو بهبود می‌بخشد.

همچنین، باید به تعداد استفاده از کلمات کلیدی در سایت توجه کرد تا به جای اینکه سایت بهبود یابد، رده آن در موتورهای جستجوی اینترنت کاهش پیدا نکند. لینک‌های شکسته (Broken Links) همون لینک‌هایی هستن که وقتی کاربر روشون کلیک می‌کنه، به صفحه‌ای هدایت نمی‌شه و معمولاً با خطای 404 مواجه می‌شه. برای اینکه سایتت همیشه بهینه باشه، باید به‌طور مرتب لینک‌های داخلی و خارجی سایتت رو بررسی و لینک‌های شکسته رو اصلاح کنی. نقشه کلمات کلیدی یا همون Keyword Map یه روش سازماندهی‌شده برای تعیین اینه که هر کدوم از صفحات سایتت باید روی چه کلمات کلیدی تمرکز کنن. وقتی کلمات کلیدی اصلی، فرعی و Long-Tail رو پیدا کردی، باید تصمیم بگیری که کدوم صفحه‌ها باید کدوم کلمه کلیدی رو هدف بگیرن.

این نوع محتوا نه‌تنها کاربران را به سایت شما می‌آورد بلکه باعث می‌شود زمان بیشتری را در آن سپری کنند؛ مفهومی که به آن Dwell Time گفته می‌شود. بعضی اوقات انتخاب کلمات کلیدی صحیح می توانند رتبه بندی یک وب سایت را دگرگون کنند و باعث بهبود رتبه سایت شوند. برای این کار، باید کلماتی که مخاطبان ممکن است در جستجوی خود استفاده کنند، شناسایی شوند و در محتوای سایت بهینه‌سازی شوند. لینک‌های داخلی باعث می‌شن موتورهای جستجو به‌خوبی ساختار سایتت رو بشناسن و صفحات مهم رو بهتر ایندکس کنن. علاوه بر این، لینک‌های داخلی تجربه کاربری رو بهبود می‌بخشن و کمک می‌کنن کاربران راحت‌تر به بخش‌های مختلف سایت دسترسی پیدا کنن.

بنابراین، نگهداری محتوای تازه و بروز می‌تواند تاثیر مثبتی در سئو سایت داشته باشد. اضافه کردن محتوای چندرسانه‌ای مانند ویدئو، پادکست و اینفوگرافیک به محتوای متنی می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد و باعث جذب بیشتر ترافیک شود. کاربران معمولاً به محتوای چندرسانه‌ای واکنش بهتری نشان می‌دهند و این نوع محتوا می‌تواند مدت زمان حضور کاربران در سایت شما را افزایش دهد. ابزار KW RANK، یک ابزار ایرانی برای افزایش رتبه سایت است که تنها یک هفته می‌توان از آن به صورت رایگان استفاده کرد. این ابزار هیچ‌گونه باگ و مشکلی ندارد و به راحتی می‌توان با استفاده از آن رتبه کلمات کلیدی را در گوگل بررسی کرد. در این مقاله با توجه به بخش‌های مختلف آموزش بهبود رتبه سایت دریافتیم که به راحتی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن افزایش رنگ گوگل را تجربه نمود و زمان ماندگاری کاربران را بهبود بخشید.

زمانی که صفحات خود را بیش‌ازحد بهینه‌سازی کنید، ممکن است گوگل تصور کند که می‌خواهید سیستم الگوریتم‌ها را فریب بدهید و در نتیجه، شما را جریمه می‌کند. با استفاده از Google Search Console، می‌توانید سایت خود را بهینه کنید و به گوگل کمک کنید تا صفحات شما را به درستی ایندکس کند. لینک‌هایی که از ویکی‌پدیا دریافت می‌شوند، با اینکه نوفالو هستند، به دلیل اعتبار بالای این دامنه می‌توانند بر رتبه صفحات تأثیرگذار باشند. کلمات اطراف یک بک‌لینک به گوگل کمک می‌کنند تا موضوع صفحه مقصد را بهتر درک کند. دامنه‌هایی که در گذشته دارای مالکیت‌های مشکوک یا اسپم بوده‌اند، ممکن است سیگنال‌های منفی به گوگل ارسال کنند. این دامنه‌ها می‌توانند به راحتی پنالتی شوند و تاریخچه نامناسب آن‌ها تأثیر منفی بر رتبه‌بندی سایت در آینده خواهد گذاشت.

لینک‌های شکسته به لینک‌هایی اشاره دارند که دیگر آن صفحات وجود ندارند یا به‌دلیل تغییر آدرس یا حذف محتوا به صفحات جدید هدایت نمی‌شوند. وقتی کاربران بر روی لینک‌های شکسته کلیک می‌کنند، با پیغام خطای 404 مواجه می‌شوند که تجربه ناخوشایندی برای آن‌ها ایجاد می‌کند. افزونه های مختلفی جهت مدیریت لینک های شکسته وجود دارد که می توان از آنها کمک گرفت. گوگل هنگام اپلود تصویر از شما می‌خواهید تگ alt را با محتوای مناسب پر کنید. همچنین بخش جستجوی عکس گوگل، به طور مستقیم از محتوای این تگ استفاده می‌کند و باعث ارتقا رتبه سایت در گوگل می شود.

شکی در این نیست که حتماً باید تمرکز خود را روی تصاویر با کیفیت بگذارید اما می بایست از روش های مختلف اقدام به بهینه کردن این تصاویر کنید. از آمار و ارقام موتورهای جستجو به ویژه گوگل چه می دانید؟ جالب است بدانید که فقط در گوگل در هر یک ثانیه بیش از 40 هزار نفر به جستجو می پردازند. این مقدار در طول یک روز به بیش از 3.5 میلیارد عدد می رسد و می توان با محاسبه ای اندک متوجه شد که سالیانه بیش از 1.2 تریلیون جستجو در گوگل صورت می گیرد. چنین آمار و ارقام باورنکردنی نشان می دهد که دنیای اینترنتی امروز چه مقدار مخاطب داشته و سهم تجارت های گوناگون از این همه مخاطب چقدر است. با این تفاسیر می توان به راحتی دریافت که مخاطبین و کاربران مستعد تبدیل شدن به مشتری از تعداد تجارت های فعال بسیار بیشتر هستند. باید ساختار سایت را به گونه‌ای طراحی کرد که کاربران و موتورهای جستجو به راحتی بتوانند به صفحات مختلف دسترسی داشته باشند.

این کلمات معمولاً مستقیماً به محصولات یا خدمات تو مربوط می‌شن و هدفشون اینه که کاربران رو به مشتری تبدیل کنن. برای پیدا کردن این کلمات، اول باید ببینی که چه عباراتی بیشترین نرخ تبدیل رو دارن؛ یعنی کدوم کلمات باعث می‌شن کاربرها از تو خرید کنن یا خدماتت رو استفاده کنن. هر دوی این ابزارها بهت اجازه می‌دن صفحاتت رو برای ایندکس شدن به موتورهای جستجو معرفی کنی، ببینی کاربرا دنبال چی می‌گردن، خطاهای سایتت رو پیدا کنی و کلی امکانات دیگه. استفاده از ابزار تعیین رتبه ماز رایگان نیست، اما می‌توان امکانات آن را برای ۳۰ روز امتحان به طور رایگان امتحان کرد. به یاد داشته باشید که شما صفحات خود را برای کاربران بهینه‌سازی می‌کنید تا رضایت آن‌ها را جلب کنید و این کار را تنها به‌خاطر الگوریتم‌های گوگل انجام نمی‌دهید.

در این مرحله باید از نظر تکنیکال و برنامه نویسی، سایت شما مورد سنجش قرار بگیرد. در صورت تشخیص خطاهایی که موجب تنزل رتبه سایت شما می شود، این موارد به شما اطلاع داده خواهد شد. در صورت عقد قرارداد با شرکت وب ۲۴ برای طراحی سایت، تنظیمات لازم برای عدم بروز این گونه مشکلات و رفع مشکلات مربوط به این بخش، به صورت رایگان انجام می شود و راه برای ارتقا رتبه سایت هموار می شود. منطق اینترنت جدید بودن و به روز شدن است؛ بنابراین گوگل به اپدیت بودن مطالب سایت شما توجه می‌کند. بهتر است برای تولید محتوا و آپدیت کردن مطالب و درج اخبار هزینه کنید تا موجب افزایش بازدید از سایت خود شده و موفق به ارتقای رتبه سایت در گوگل بشوید. اما اگر رتبه سایت شما در گوگل بهبود یابد، این موضوع باعث خواهد شد که رنک الکسا سایت شما بهتر شود.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/